Thursday, May 19, 2011

< camping???>



date: 14 mei 2011 hingga 15 mei 2011

tempat: lubok manggis



me and my frenz go to camping for celebrate "hari belia" peringkat negeri Selangor..
juz go for suka-suka la...
coz dah lama tak ikot aktiviti sebegitu sejak abis skola...
sedeh la plak bila pikir-pikir...
aktiviti yang di lakukan tidak la begitu cabar....
okay la....(tp sblm smpai dah pikit bukan-bukan dah..)


lubok manggis memang cantik tmpat nya...
sesuai skali kpada sesiapa yang suke aktiviti luar ...
ada sungai yang mengalir...
jernih lagi air nya..
n yang paling penting..air nya cukop sejok..


kitorng tidak berkesempatan untuk ikot skali program yang di adakan di luar lubok manggis...
ini kerana...akan mnjadi orang yang cukop bertuah....konon jew k

disebab kan...kitorang di kehendaki mencipta banner untuk group kami semua...
pada hal..bab melukis nie bukan pndai sangat...
mewarna lagi la fail (T_T')
tak ada jari seni la kata kan...

tp kitorng boleh bantu setakat yang mna boley sje k...
semua berjaln dengan lancar...
banner yang terhasil pn cantik la jugak...


macam-macam aktiviti yg di jalan kan...
santai bersama pemimpin.persembahan.sukan-neka dll
















nie la antara orang yang terliba
dalam proses menyiapkan banner kumpulan kitorng...




nie la hasil nya.....
semua group di perkehmahan kali nie adalah
sempena nama Mantan Perdana Menteri Malaysia

















me
,adk iqa n kak diah
tomey2 jew kitorng kat sana kn???
nk pasan jap :D


tiba di hostel:7.20ptg
pnt sgt n lapor... :P


p/s: bsusicub4

3 comments:

Ebisi Life said...

gedik..haha:P

syafiqakarim said...

gila la.blogger famous doh.
oh,yg tgh tu ada num phone ;p

laila azua said...

ebisi life: xmen la gedik2 k :)
syafiqakarim:huhuhu